דיאטה

מוצרי בריאות ורפואה לשמירה על התזונה

כל אדם שואף להיות בריא. אחת הדרכים העיקריות להגשים את מטרת העל הזו היא באמצעות הקפדה על משקל תקין, שיכולה להיות מושגת באמצעות תזונה נכונה או דיאטה במידת הצורך.

תפריט בריא המותאם לנו באופן אישי ויוצר שינוי בהרגלים התזונתיים שלנו עשוי לחולל פלאים בגוף, וכך גם דיאטה המלווה על ידי איש מקצוע המגדיר ביחד איתנו את היעדים. אבל האם תמונת הבריאות מסתכמת במאמצים האלו, חשובים ככל שיהיו?

בשנים האחרונות, גדל מספר האנשים שסבורים שהתשובה לשאלה הזו שלילית. הסיבה לכך היא שיש שורה ארוכה של מוצרי בריאות ורפואה שניתן להשתמש בהם על מנת לשמור על התזונה ועל משקל הגוף שלנו.

תוספי תזונה – איך יעזרו לכם?

הפופולאריות של תוספי התזונה עלתה פלאים בשנים האחרונות, ולא קשה להבין מדוע. התוספים, בין אם בצורה נוזלית ובין אם מוצקה, מאפשרים "לתגבר" את כל מה שדרוש תגבור בתפריט התזונה שלנו (ויטמין D, ויטמין B12, סידן, אשלגן ועוד), ובעיקר להשלים חוסרים שעלולים בהחלט להתפתח בגוף עקב לא מעט סיבות: בעיות ספיגה, הימנעות מצריכת מאכלים העמוסים ברכיב מסוים, ניתוחים בראיטריים המביאים לחוסר משמעותי וכן הלאה.

שימו לב שתוספי המזון אינם מיועדים במהות שלהם לקחת חלק בהליך ההרזיה או לטפל במצבים של השמנת יתר, למרות שחלק מהחברות מציגות את המוצרים שלהן ככאלו.

מוצרי בריאות נפוצים מאוד להפחתה במשקל הגוף. בהקשר הנוכחי, המדובר לרוב במוצרים טבעיים המתווספים לתפריט התזונה שלנו או מחליפים חלק מהארוחות, דוגמת חטיפי אנרגיה, משקאות או שייקים למיניהם. בחלק מהמוצרים האלו יש רכיבים המסייעים ליצירת תחושת שובע. צמחי מרפא ו"תרופות סבתא" שונים עשויים אף הוא להשפיע לטובה. התה הירוק למשל נחשב לרכיב מומלץ עבור אנשים המעוניינים להפחית את כמויות המזון שהם צורכים בסופו של יום.

כדורים – למי מומלץ ולמי כדאי להימנע?

כדורים נתפסים על ידינו ככאלו המיועדים בראש ובראשונה להתמודד עם מחלות ומצבים רפואיים שונים, אבל ישנם כדורים שאמורים לקחת חלק מרכזי בתכניות ההרזיה ושמירת על משקל הגוף התקין שלנו.

התרופה קסניקל למשל משבשת את האופן בו הגוף שלנו סופג את השומנים מהמזון, כך שהשומן ממשיך דרך מערכת העיכול עד להפרשתו מהגוף בצואה (במקום היספגות שלו בדם). דוגמא נוספת היא קדוקטיל, שמעלה את רמות הסרוטונין והאפינפרין במוח ובכך מאיץ את קצב חילוף החומרים ומקטינה אתת תחושת הרעב.

הבעיה העיקרית של הכדורים היא תופעות הלוואי האפשריות שלהם. כמו כן חשוב באופן מוחלט להימנע מצריכת כדורים משלשלים לצורכי הרזיה עקב תופעות הלוואי, הסיכון הנוצר לחוסרים תזונתיים או להתביישות וגם סכנת התמכרות.

כמובן שיש לזכור כי כל כדורים שמכניסים למערכת הגוף חייבת להיות מאושרת על ידי רופא מטפל או גורם רפואי מוסמך. במידה ואדם חולה במחלה שמצריכה נטילת תרופות אחרות, השילוב עלול להיות קטלני ולכן חשיבות הייעוץ הרפואי הוא הראשון במעלה.

מוצרי הרזיה ועיצוב

כיום המדבקות, על סוגיהן, לוקחות חלק מרכזי בהליכים רפואיים שונים – כולל הרזיה. מדבקות ההרזיה סלים פאץ' מבוססת על חומרים טבעיים, אשר מטרת העל שלהם היא להביא לדיכוי התיאבון של אדם מסוים.

החומרים הקיימים במדבקה ומועברים לגוף תורמים לתחושת השובע, מפחיתים את הכולסטרול, מאיצים את קצב חילוף החומרים ועשויים להקטין את החשק שלנו לצרוך פחמימות ומתוקים למיניהם. המדבקה אינה אמורה להביא לתופעות לוואי וגם נחשבת לפשוטה בכל קנה מידה לשימוש.

אם המטרה שלכם היא לשאוף לגוף רזה ומעוצב ככל האפשר, תשמחו לשמוע שיש מוצרים שונים שיכולים לסייע לכם בכך. בין היתר מדובר כאן בפתרונות דוגמת חגורת בטן לעיצוב ולחיטוב הבטן, מכנסי הרזיה או מכשיר עיסוי צלוליט.

את התמונה משלימים מכשירים המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות, דוגמת מכשיר רטט המסייע להרזיה ולמיצוק הגוף, מערכת האלקטרודות EMS המציעה תכניות אימונים והרזיה (בכלל, ברור שפעילות גופנית היא חיונית לשמירה על בריאות ומשקל הגוף) ועוד.

לצפייה במוצרי בריאות ותזונה מומלצים – אתר מרלין

Exit mobile version