באדי אנד לייף – שיטת הרזיה בריאה

bodyשיטת באדי אנד לייף היא שיטה ייחודית אשר משלבת הרזיה יחד עם פעילות גופנית וליווי אישי. השיטה פותחה על ידי ליאת גולדפרב, שעוסקת בתחום הכושר הגופני והבריאות ובליווי אנשים בתהליך הרזיה מזה 15 שנה.

השיטה מבוססת על שלושה עקרונות: אכילת מזון בריא ומאוזן, אימון גופני ממוקד בקבוצות קטנות (עד 15 משתתפים) והשתתפות בקבוצת תמיכה לשם הרזיה שכוללת תפריט אישי לכל אחד.

אימון גופני בחיק הטבע

באדי אנד לייף מעבירה את האימונים הגופניים אל מחוץ לבית, כגון לפארקים או אתרי טבע. שיטה זו נקראת outdoor training והיא תופסת היום תאוצה. אימוני הכושר אינם שיעורי סטודיו רגילים או הליכה מהירה, אלא תכנית שלמה ורצינית של מערכי שיעורים מסודרים, מגוונים ומקצועיים, והכול במטרה לחטב את הגוף, לחזק אותו וכמובן להוריד במשקל.

תכנית ההרזיה כוללת תפריט ומעקב אישי וצמוד לכל משתתף, השתתפות פעילה בקבוצת הרזיה ואימוני כושר, בגישה מוכחת להשגת תוצאות מנצחות ארוכות טווח –  אנשים הצליחו לרדת יפה מאוד במשקל וגם ממשיכים לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן.

ה'אני מאמין' של באדי אנד לייף

שיטת באדי אנד לייף מבוססת על האמונה לפיה אכילת מזון בריא או פעילות פיזית לבד לא מספיקים כדי להגיע לתוצאה הרצויה  של הירידה במשקל, אלא צריך לשלב בין הדברים בתוך מסגרת של תמיכה וליווי מקצועי.

אכילה נכונה ומאוזנת

היבט האכילה הנכונה הוא המרכיב העיקרי כשמדובר בירידה מוצלחת במשקל. גם אם נתאמן כל יום, כל היום, ולא נאכל בצורה נכונה ומאוזנת, לא נצליח להוריד ממשקל גופנו ולו גרם אחד. נהפוך הוא: במקרה כזה תיתכן גם עליה במשקל.

כל משתתף במסגרת סדנת באדי אנד לייף מקבל תפריט שמתאים רק לו באופן אישי והוא מורכב מכל אבות המזון שנחוצים לגוף תוך התייחסות למשקל הגוף, לגובה ולמין, ובהתאם להוצאה האנרגית היומית שלו.

התפריט כולל מאכלים בריאים, מגוונים ומשביעים ומחולק לשש מנות ביום – מנה אחת בכל שלוש או ארבע שעות.

פעילות גופנית לשיפור ההישגים

הפעילות הגופנית בגישת באדי אנד לייף מבוצעת בחיק הטבע וכוללת אימונים מסוגים שונים המעוררים את המשתתפים להשגת חוויות איכותיות. קיימות שתי אפשרויות למסגרות של פעילות גופנית:

אימון אישי – מתנהל בהתאם למטרות שנקבעו בתכנית האישית של המתאמן, צרכיו האישיים ויכולותיו. תכנית האימון נבנית על ידי מאמן כושר מקצועי, כשהמטרה היא ליצור מחויבות לתהליך ואימוץ הפעילות הספורטיבית כדרך חיים. האימונים מתבצעים בבית המתאמן או בפארקים חיצוניים.

אימון קבוצתי – זוהי מסגרת של שניים עד שלושה אימונים בשבוע, בה משתתפים מספר מתאמנים, המבצעים אימוני כוח לחיזוק השרירים ולהעלאת מסת השריר, פעילות אירובית לצורך העלאת דופק ושריפת שומנים, תרגילי יציבה לחיזוק השרירים תרגילי הרפיה להארכת שרירי הגוף ושחרורם בסוף כל פעילות.

מפגש קבוצתי אחת לשבוע

מטרת המפגשים הקבוצתיים היא ללוות, לתמוך, לעקוב אחר המשקל, להקנות ידע מקצועי על ידי המנחים וללמוד מניסיונם של אחרים. מנחי הקבוצות עברו הכשרה מיוחדת מטעם באדי אנד לייף ובמסגרת הפגישות המשתתפים לומדים לשנות את הרגלי חייהם ולבנות אותם מחדש מבלי לשבש את שגרת חייהם המוכרת.

במהלך המפגשים האנשים משתפים את חברי הקבוצה בחוויותיהם האישיות, הם מקשיבים לאחרים ולומדים דברים חדשים, ומקבלים אנרגיות להמשיך הלאה עד לשבוע הבא, עד להשגת מטרות היעד של ההרזיה.