דיאטת ונוס פקטור

דיאטת ונוס פקטורהשמנת יתר היא נושא הזוכה לתשומת לב נרחבת. מלבד ההשלכות הרגשיות, היא עלולה לגרום למספר בעיות בריאות, החל ממחלות לב, ועד סוכרת ויותר.

בעוד שקיימות אלפי תוכניות הרזיה, רבות מהן גורמות לתקוות שווא בלבד, ונשים המחפשות שיטה יעילה להפחתה במשקל, מחפשות פתרונות חדשים. דיאטת ונוס פקטור מספקת את התשובה ועובדת היטב עבור נשים רבות.

בחברה של היום, נשים חוות לחץ מוגבר לעמוד בסטנדרטים פיסיים פרטניים ביותר, ועודף משקל עשוי להוות עבורן במיוחד חוויה טראומטית. כשתכניות הרזיה אינן מצליחות לייצר את התוצאות הרצויות, הן עשויות להיות מתסכלות, והאמת היא, שמרבית הדיאטות מתוכננות לגברים.

יצרני דיאטת ונוס פקטור מכירים בכך שגוף גברי ונשי מתפקדים באופן שונה, והיות וגוף נשי בנוי ללידה, קל ביותר לאגור שומן באזור הבטן. למעשה, הבטן, הירכיים והאגן הם האזורים הנפוצים ביותר לאגירת שומן.

הורמון הלפטין

אנשים רבים מודעים לכך שפעילות גופנית ואכילה בריאה הם גורמים חשובים בירידה במשקל. מה שרבים אינם מבינים הוא שקיים בגוף סוג הורמון הנקרא לפטין, שתפקידו לווסת את חילוף החומרים. בעוד שהורמון זה נמצא בגוף גברים ונשים, נשים רגישות יותר להתנגדות לפטין, ולכן גופן אינו מצליח לקלוט את האותות אותם הוא משדר. במצב הגרוע יותר, לאחר לידה, נשים בדרך כלל אינן מצליחות לפתח עמידות לבעיה זו.

כשמדובר בתהליך ירידה במשקל, השגת התוצאות הרצויות כרוכה בהבנת המתרחש בגוף. עם דיאטת ונוס פקטור, המשלבת פעילות גופנית ותזונה נכונה, בתהליך ייחודי קל למעקב, ניתן להפריד בין עובדות לבדיות ולהפחית במשקל בצורה בטוחה ונכונה.

עקרונות דיאטת ונוס פקטור

ג'ון בארבן, יוצר השיטה, שחרר את התכנית המשלבת פעילות גופנית ותזונה, כתכנית דיאטה קלה המיועדת לנשים בלבד. הוא בילה זמן רב בעולם הכושר והבריאות, וכבוגר למדעי הביולוגיה, התזונה והפיזיולוגיה, יש לו רקע מדעי מוצק להצגת התכנית המבוססת על השיטה לפיה אם אישה מעוניינת להפחית עשרה קילוגרמים או יותר ממשקלה, במשך חודש וחצי, עליה לקחת את כמות מדויקת של התוספים הנכונים על מנת להגביר את רגישות הגוף לרמות הלפטין.

התוספים המפורטים בדיאטת ונוס פקטור הם המאפשרים ירידה בריאה במשקל, שמירת מפני רגישות לאינסולין והבטחה תפקוד שיא יעיל של הגוף. בנוסף, יש לקחת גם שמני אומגה בצורת תוספים או בצורתם הטבעית, ולהקפיד על תכנית פעילות גופנית מיוחדת הכוללת עבודה על השרירים ואימוני משקולות.

מהלך דיאטת ונוס פקטור

אנשים רבים אינם מבינים כי תכנית אימונים המתבצעת שלא בהתאם למבנה הגופני ולרמות המשקל האישיות, מגדילות את השרירים בפרופורציות שאינן נכונות וגורמות למעשה למראה גרוע יותר. מטרת תכנית האימונים בשיטת ונוס פקטור היא להוביל להשגת גוף מוגדר, עם פרופורציות אסתטיות ומבוססות היטב.

מדריך הדיאטה מסביר כיצד ניתן למדוד את היקף הגוף, כיצד להעריך את משקל הגוף ומה לעשות עם הנתונים המתקבלים. או במילים אחרות, איך אישה צריכה להתאים את תכנית התזונה והפעילות הגופנית,על פי שיטת ונוס פקטור, כדי להשיג צורת גוף אידיאלית ופיזור שומן פרופורציונאלי.

מדריך האכילה בשיטה זו דן במרכיבי התזונה הנכונה, אותה יכולה אישה להרכיב על פי נתוניה האישיים ומטרות יעדי המשקל שלה. התכנית מציעה מגוון נרחב של טיפים לאכילה בריאה, כולל המזונות המותרים והאסורים. תכנית זו אינה עוסקת בהגבלות תזונתיות, אלא באכילת כל המזונות האהובים במתינות, בשילוב עם המזונות המגבירים את חילוף החומרים.

תכנית האימונים בדיאטת ונוס פקטור משולבת עם תכנית האכילה, וכוללת לוח זמנים אישי לתכנית אימונים במשך שלושה חודשים, המורכבת ממספר תרגילים בעוצמות משתנות. כל אחד מהתרגילים מבוצע בהדרגה.

בסופו של התהליך מגיע המרכיב העיקרי של השיטה, ואישה מקבלת תכנית כושר אישית, במהלכה מועברים התרגילים הבודדים לשגרת אימונים אינטואיטיבית ויעילה. כל תכנית כושר ואימונים מורכבת באופן אישי לשלושה חודשים, כשבסיומם ניתנת הדרכה אישית להחלפת התכנית, בהתאם לתוצאות הדיאטה.

יעילות דיאטת ונוס פקטור

תכנית זו מיוחדת ופשוטה, היות והיא משלבת תכנית אימונים ותכנית תזונה, שכשהם משולבים יחד, מתקבלות תוצאות שינוי גופני. הסיבות לכך שהתכנית עובדת הן:

סגנון חיים חדש – התכנית מקדמת אורח חיים חדש לחלוטין עבור המשתתפות, כולל העשרת הפעילות הגופנית והתזונה הבריאה, להשגת תוצאות מוכחות.

יעדי אימונים – מערכת ונוס פקטור עובדת היות והיא מגדירה מטרות אישיות. בנוסף, היא כוללת אימונים המתמקדים באזורים ספציפיים בגוף מידי יום. בדרך זו ניתן לבנות כוח וחיטוב שרירים בכל הגוף.

שיפור חילוף החומרים – זו הסיבה המשמעותית ביותר ליעילות הדיאטה, שכן היא משפרת את קצב חילוף החומרים ובכך שורפת יותר קלוריות, גם במהלך מנוחה. התכנית מלמדת אישה לאכול מזונות המסייעים לחיזוק חילוף החומרים ומלמדת כיצד לבצע אימונים בעוצמה גבוהה המשפרים את חילוף החומרים.

בלי טריקים ובלי שטיקים – דיאטת ונוס פקטור אינה "מבלבלת את המוח". היא נבדקה באופן מדעי והוכחה כשיטה יעילה ובטוחה להפחתה במשקל. אין טריקים ואין שטיקים. היא פשוטה, נקייה וברורה, במיוחד מפני שהיא מותאמת אישית לכל אישה.

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

חיזוק תזונתי לאחר הפלה: מוויטמינים, מינרליים ותוספי תזונה ועד תפריט מותאם אישית