דיאטת קפה ירוק

דיאטת קפה ירוקדיאטת קפה ירוק מבוססת על מוצר הרזיה טבעי מדהים שמטרתו להגביר את קצב חילוף החומרים, לסייע לגוף לשרוף שומן בקצב מהיר יותר, ולמעשה לבצע בעצמו את כל העבודה הקשה.

תמצית קפה ירוק מאזנת את רמות הסוכר בדם, שולטת עליהן, ומונעת משומן מיותר להצטבר בגוף.

התמצית מכילה אחוז אחד של קפאין, ולמרות שהיא מורכבת מפולי קפה, הכמות המזערית של הקפאין אינה גורמת לעצבנות ולתופעות לוואי אחרות המתרחשות עם צריכת כמוסות אחרות לירידה במשקל.

עקרונות דיאטת קפה ירוק

הקפה הירוק מפחית את התשוקה לסוכרים, כתוצאה ישירה של רמות סוכר מאוזנות בדם. הכמיהה לשוקולדים ומזונות מתוקים מופחתת, ללא קשר לכוח הרצון הדרוש לעמוד בתכתיבי דיאטות רגילות. שתיית הקפה מסייעת לשינוי הרגלי האכילה בתהליך שמתחיל בהשפעה על מערכות הגוף ונמשך ללא מאמץ או קושי מוגברים.

מחקרים הוכיחו כי תמצית הקפה הירוק מסייעת לאנשים להפחית ממשקלם ללא פעילות גופנית, שינויים תזונתיים או כל שינוי בשגרת החיים. יחד עם זאת, ניתן להוסיף ולהכפיל את השפעות הדיאטה בהקפדה על תזונה בריאה המובילה להשגת תוצאות מהירות ומשמעותיות יותר.

האופן בו עובדת דיאטת קפה

תמציות פולי הקפה הירוק מורכבות מפולי קפה טבעיים שאינם קלויים. התמציות עצמן מכילות נוגדי חמצון חזקים, ועובדים כמו חומצה כלורגנית שהיא סוד הצלחת הירידה במשקל באמצעות תוסף זה. חומצה כלורגנית מאטה את תהליך הייצור והשחרור של סוכר בדם, ומאזנת את רמות הסוכר, כך שכשהגוף אינו חווה רמות גלוקוז גבוהות, לא קיימות רמות אינסולין גבוהות, וזה אומר שני דברים:

השפעה על הפחתת הכמות היומית של צריכת הקלוריות – כפי שכל מומחי הירידה במשקל טוענים לאורך השנים, תכנית הרזיה טובה כרוכה בשריפת קלוריות, כמו גם בהפחתת כמות הקלוריות בה משתמש הגוף. למרבית המזל, תוסף הקפה הירוק עובד באופן ממשמעותי על החלק השני של המשוואה.

עיכול שומנים – החומצה הכלורגנית מפחיתה ומונעת מאגרי שומן עודפים, ומגבירה את יכולת הכבד לעכל שומן. כמות השומן המופקת מופחתת באמצעות תהליך שריפת שומן, והתוצאות המתקבלות זהות לתוצאות של דיאטה ופעילות גופנית, מבלי לבצע אותן למעשה. אולי אף יותר מכך, אפשר להגיד שלום לתשוקה המזיקה למזונות משמינים המובילים לעלייה עתידית במשקל.

ממצאים מדעיים

התמציות הטבעיות של פולי הקפה הוכחו מבחינה מדעית כיעילות בהפחתת לחץ דם, והן מכילות חמישית מהכמות הממוצעת של קפאין הנמצאת במוצרי קפה אחרים. בשנת 2011 נבדקו מספר משתתפים במחקר שנועד לגלות את יתרונות תמצית פולי הקפה הירוק להפחתה במשקל.

הם התבקשו לקחת כמוסה אחת ביום במשך חודש וחצי, וקיבלו הוראות קפדניות שלא לשנות את שגרת התזונה או הפעילות הגופנית שלהם. בתום התקופה, הם הפסיקו לצרוך את הכמוסה למשך שבועיים, על מנת לאפשר לגוף להתנקות לחלוטין לפני ההמשך עם התכנית הבאה.

כל משתתף ניהל יומן מזון ואף אחד מהם לא ידע אם הכמוסה שקיבל הייתה תרופת דמה או תמצית אמיתית של פולי קפה ירוק. בסוף המחקר נבדקו התוצאות ונמצא כי פולי הקפה הירוק גרמו להפחתת עשרה קילוגרמים במשקל ואובדן של 16% שומן מהגוף.

גם במחקרי המשך שנערכו בקרב אנשים שנטלו במשך חודש וחצי כמוסות קפה ירוק טבעיות וכמוסות פלצבו, לא נמצאו סימני תופעות לוואי שליליות והמדענים קבעו כי זהו תוסף בטוח, טבעי ובעל יכולות מוכות לספק תוצאות ירידה במשקל.

בהתבסס על המחקרים, יתרונות דיאטה זו הביסה את טענות אנשי המקצוע הספקניים ביותר, הידועים בחוסר תמיכתם בתוספים לירידה במשקל. הם שינו את דעתם והודו שנמלאו יראת כבוד לנוכח הממצאים.