נענים לאתגר התזונה של ג'ניפר לופז ומרזים

במזל טוב, לא מכבר חגגה ג'ניפר לופז יום הולדת חמישים. גם בעשור השישי לחייה היא מתהדרת בגזרה שמרבית בנות השלושיםאתגר התזונה של ג'ניפר לופז ואפילו בנות העשרים היו חותמות עליה בשתי ידיים. זו הסיבה לכך שאתגר התזונה שלה משך כל כך הרבה תשומת לב.

הכירו את האתגר ש"שבר" את האינטרנט

לג'יי לו לא חסרים עוקבים, כך שאתגר הרשת שהיא העלתה בהחלט שבר את האינטרנט. האתגר, בנושא תזונה וכושר, סימל את השינוי שהחלו לנהל היא ובן זוגה, בדגש על תזונה, בריאות וכושר. נדגיש כי האתגר הזה לא מיועד להפוך לתזונה לפרק זמן בלתי מוגבל. הרעיון הוא לבצע שינוי חד וחזק ולאחר מכן לעבור לתזונה בריאה שתחזק את ההישג ותמנף אותו. האתגר אומר שלאורך קצת פחות משבועיים צריך לוותר לחלוטין על כל מה שמריח או מרגיש פחמימות. בשום אופן לא להכניס לפה סוכר או פחמימה. לאחר מכן, בשגרה ומדי פעם אפשר לחזור לכמה ימים של תזונה בלי פחמימות בכלל ואז לשוב לתזונה מאוזנת הרצויה לכם.

מה בתפריט התזונה של ג'ניפר לופז?

לפי ג'ניפר לופז, במהלך תקופת האתגר היא נמנעת לא רק מפחמימות אלא גם באופן די גורף מחלב ומוצריו. אפשר לאכול בשר, עוף, ביצים, ירקות. מוותרים על מזון צמחי שיש בו עמילן ופחמימות, כגון תפוחי אדמה, בטטה וכדומה. ללא משקאות, ללא ממתיקים וללא סוכר. מוותרים על פסטות, מאפים, לחמים, קטניות, כוסמת, פירות או אלכוהול (שיש בו סוכרים).

מטרת האתגר היא לשחרר את הגוף מתלות בסוכר ובפחמימות. על פי הדיווחים, מרגישים הרבה יותר אנרגטיים, יותר עירניים ומלאי מרץ. הרבה יותר קל להירדם, מצב הרוח משתפר. זהו סוג של גמילה מהסוכר שלמעשה מרוקן את הגוף מאנרגיה. בנוסף, לכך, מערכת העיכול מתפקדת הרבה יותר טוב, העור נראה יותר בריא, עודפי נוזלים ובצקת נעלמים. דיאטנים מסבירים שהפחתת הפחמימות מסייעת לגוף להוריד את השומן בדם, הפחתת כולסטרול וירידה בשומן באזור הבטן והירכיים.

מה כולל תפריט התזונה היומי?

בחשבון האינסטגרם של ג'י לו יכולים העוקבים להתרשם מאתגר "10 ימים ללא סוכר". בבוקר, האתגר מתחיל עם שייק עתיר חלבון, אך ללא חלב. בשיק אפשר לשים אבקת חלבון ומרכיבים בעלי תכולה גליקמית נמוכה. פירות יער, דבש, אותם אפשר להוסיף בגמר האתגר. מי שרוצה לשלב קוואקר וקוביות פירות משום שהתנזרות מלאה מסוכר פחות מתאימה לו, גם זה אפשרי בהחלט. לצהרים, אפשר להתפנק עם חלבונים על בסיס הודו, עוף, בקר, דגים או ביצים. כל זאת, בשילוב סלט עלים, ירקות טריים, שמן זית. אפשרי סלט טונה עם ירקות חתוכים, טריים או מבושלים. במהלך היום אפשר לנשנש חטיפי בריאות טבעיים – על בסיס אגוזים וירקות חתוכים. לאחר תקופת האתגר, אפשר להתפנק במהלך היום עם מעט פירות טריים או פירות יבשים, תמרים, חמוציות ללא סוכר וכדומה. לאורחת ערב, מנת דג עם סלט יכולים להיות אפשרות טובה במיוחד.

ראו גם: טעימים ובריאים – קבלו 4 מתכונים לסלטים ירוקים מעולים!

מקורבים לג'י לו מספרים כי גם בתקופות האתגר, מקפידה השחקנית המפורסמת על פעילות גופנית. היא אוהבת לפתוח את היום עם סדרת תרגילים, שממלאים אותה אנרגיה. כך, שלוש פעמים בשבוע לפחות. דיאטנים מסבירים כי לאחר תקופה של וויתור על פחמימות, כדאי בהחלט לשלב בתזונה פחמימות טובות, מלאות. אורז מלא, קינואה, מעט תפוחי אדמה, מנת פירות טריים, כל אלה מהווים תוספת חשובה לתזונה איכותית. בנוסף, כדאי להקפיד על שתיית מים מספקת ולא להגזים עם משקאות מתוקים או יותר מדי כוסות קפה. משקאות חלבון ותה ירוק מהווים גם הם דרך טובה לפנק את הגוף, להרגיש בריאים ומלאי חיוניות.

מקורות ולקריאה נוספת:
https://www.jenniferlopez.com/