סובלים מכאבים בשורש כף היד? ייתכן ובי-קיור לייזר יקל על הכאב

כאבים בשורש כף היד הם בעיה נפוצה, במיוחד בקרב אנשים אשר שגרת חייהם מבוססת על הפעלה מאסיבית ועומס יתר של אזורטיפול בכאבים בשורש כף היד באמצעות בי-קיור לייזר זה: אנשים המרבים לעבוד על המחשב, מוזיקאים המשתמשים בידיהם לצורך הנגינה, ספורטאים אשר משתמשים במשקולות ובאביזרים אחרים היוצרים לחץ על האזור, נשים מניקות המרימות את תינוקן רבות ועוד. כמובן שכאבים מהסוג הזה עלולים להיות תוצר של פציעה נקודתית, וכן להצביע על מחלות או דלקות שונות שהאדם סובל מהן.

כאבים בשורש כף היד כרוכים באי נעימות רבה ומגבילים את האופן בו האדם יכול להתנהל, ואפילו לבצע פעולות בסיסיות. אבל מסתבר שיש מה לעשות כדי להפחית את הכאבים או אפילו לטפל בהם באופן שורשי, תרתי משמע. האם הבשורה המשמעותית מגיעה מפיתוח כחול לבן, בשם בי קיור לייזר?

כיצד עובד מכשיר בי קיור לייזר?

ביו קיור לייזר הוא מכשיר לייזר לשימוש ביתי, או ליתר דיוק: מכשיר המבוסס על לייזר קר/רך, בשילוב מקורות אנרגיה נוספת המעצימים את האפקט החיובי של המכשיר על האזור המטופל. מהרגע שבו משתמשים במכשיר על האזור הפגוע – והשימוש בו הוא מהיר ופשוט מאוד – עשויים לחוש הקלה משמעותית בדרגת העוצמה של הכאבים, כמו גם האצה של תהליכי הריפוי הטבעיים של האזור.

כשמתבוננים על התהליכים שבי קיור לייזר מעורר או מאיץ, אפשר להבין מדוע. בין היתר, המכשיר מביא לשחרור אנדורופינים אשר ידועים בשיפור התחושה האישית של האדם ובהפחתת כאבים, מעודד את המטבוליזם וייצור רקמות חדשות בתאים הפגועים, משפר את זרימת הדם ועוד. בדרך כלל השיפור במצב הוא הדרגתי, אולם עבור המתמידים הבונים תוכנית טיפולים אישית, סבירות לא קטנה שאפשר יהיה להשאיר את הכאבים בשורש כף היד מאחור תוך פרק זמן קצר באופן יחסי. מחקרים רבים הוכיחו את יעילות הלייזר הרך למטרות אלה, בעוד שמספר הולך וגדל של מחקרים שנערכו מתמקד בצורה ישירה במכשיר בי קיור לייזר.

מהם היתרונות המרכזיים של בי קיור לייזר?

כיום מוצעים טיפולים שונים להתמודדות עם כאבים בשורש כף היד וכאבים אורתופדיים. אבל האם באמת הם הפתרון האידיאלי עבור הגוף? ממש לא בטוח. כך למשל רבים מתבססים על תרופות נוגדות דלקת או משככות כאבים, אלא שהתרופות עשויות שלא לגעת בשורש העניין, מה גם שהן כרוכות בתופעות לוואי ובסיכונים. ניתוחים כירורגיים, השמורים בדרך כלל למצבים המורכבים יותר של בעיות בשורש כף היד, עשויים כן לפתור את הבעיה באופן יסודי – אולם רשימת הסיכונים ותופעות הלוואי שלהם נוטה להיות גדולה יותר.

מן העבר השני של המשוואה, מכשיר בי קיור לייזר מוכיח שטיפול יכול להציע מקסימום יעילות עם מינימום סיכונים. הטיפול מיסודו אינו פולשני, מה שאומר שהוא לא כרוך בסיכונים או בתופעות לוואי ראויות לציון. כמובן שיש צורך להקפיד על הוראות הטיפול ועל תכנית הטיפולים בה בוחרים, תכנית שבחלק מהמקרים מבוסס על שינויים הדרגתיים בעוצמת ובתדירות הטיפול.

מכשיר ביו קיור לייזר פשוט מאוד לשילוב בשגרת החיים, מה שממש אי אפשר לומר על כל הטיפולים והאמצעים המוצעים כיום. זהו מכשיר קטן, שאפשר לשאת בכל מקום ולהשתמש בו – משך דקות ספורות בכל פעם – בזמנים המתאימים ביותר. התפעול שלו הוא פשוט ונוח, כך שכבר לאחר כמה טיפולים אפשר לעשות זאת בצורה כמעט אוטומטית. בנוסף, זוהי רכישה חד פעמית שעשויה להוכיח את עצמה כמשתלמת ולהפחית את העלויות הדרושות בהמשך עבור טיפולים יקרים או מיותרים.

לקריאה נוספת:
Wrist Pain – Mayo Clinic
Possible Causes for Wrist Pain and Treatment Tips – Health Line
Evaluation and Diagnosis of Wrist Pain: A Case-Based Approach

 

אולי יעניין אותך גם:

תזונה נכונה ומומלצת לחולים באבנים בכליות

מה כדאי לאכול בחורף? 5 מזונות מזינים לעונה הקרה של השנה

שיטת פלדנקרייז – טיפול במצבים רפואיים ויציבה נכונה