המזונות הטובים ביותר לחיי מין נהדרים!

מזונות לשיפור חיי המיןצריך יותר מכמה נרות ריחניים ושיר של מרווין גיי כדי להרגיש סקסיים. אורח חיים בריא, תזונה נכונה ופעילות גופנית גורמים לך להיראות ולהרגיש טוב יותר, ולשפר את חיי המין באופן משמעותי. במקביל, מספר מאכלים יכולים להיות מעוררי ליבידו ומצב רוח סקסי.

הקשר בין מזון וחשק מיני אינו משאלת לב בלבד. מחקרים מראים שמזונות או חומרים מזינים מסוימים אכן משמעותיים לחיזוק הליבידו ותמיכה בחיי מין בריאים. מאמר זה מפרט מגוון מאכלים שיכולים להפעיל את חיי המין שלך.

אבוקדו

מזון על עשיר בוויטמין E, מכיל תכונות נוגדות חמצון, אשלגן, ויטמין B6, העשוי למנוע או לעכב מחלות לב ולקדם זרימת דם טובה יותר.

הוא חשב גם כמקור טוב של שומנים שאינם רוויים הבריאים ללב. כל דבר שמסייע ללב ולמחזור הדם, יכול להיות אף חיוני לחיי מין בריאים. גברים עם מחלת לב נמצאים בסיכוי גבוה פי שניים לבעיות זקפה, היות ושני המצבים עשויים לנבוע מנזק לעורקים.

שקדים

מכילים אבץ, סלניום, וויטמין E, הנחשבים לוויטמינים ומינרלים חשובים לבריאות המינית והרבייה. סלניום יכול לסייע עם בעיות פוריות, ועם ויטמין E הוא עשוי לסייע לבריאות הלב. אבץ הוא מינרל המסייע לייצור הורמוני המין של גברים, ויכול להגביר ליבידו.

זרימת דם חשובה לאברי המין, כך שבחירת מזונות המכילים שומנים טובים, כגון חומצות שומן אומגה 3 הנמצאות בשקדים, הן רעיון טוב לבריאות מינית.

שומשום

אבץ חשוב לבריאות מינית, שכן הוא יכול לסייע בייצור טסטוסטרון הזרע אצל גברים. מערבבים את השומשום לגרנולה או מפזרים אותו בסלטים טריים.

חלק מדגני הבוקר מכלים גם אבץ, כגון דגנים מחיטה מלאה וסובין. מה אחת של דגני בוקר בריאים מכילה למעלה ממאת האחוזים מהצריכה היומית המומלצת.

תותים – הם סקסיים ונחשבים כחיוניים לתפקוד המיני אצל גברים ונשים. הם עשירים בחומרים נוגדי חמצון הטובים ללב ולעורקים. הם עשירים גם בוויטמין C, שיחד עם נוגדי חמצון, נקשרים לספירת זרע גבוהה אצל גברים. כדאי לטבול את התותים בשוקולד מריר, המכיל מתילקסנטינים, העשויים להפעיל את הליבידו.

בטטות – עשירות באשלגן, המסייע להילחם בלחץ דם גבוה, המזוהה עם סיכון גבוה יותר של אין אוות. הן עשירות אף בבטא קרוטן, ומספקות לגוף ויטמין A, אשר נבדק במחקרים כמועיל לבעיות פוריות.

אבטיח – פרי קיץ פופולארי זה הוא דל קלוריות, וגבוה בפיטונוטריינטים המחזקים את הליבידו. בשנת 2008, מחקר הציע כי ליקופן ובטא קרוטן הנמצאים באבטיח, עשויים לסייע בהרגעת כלי דם, ולספק שיפור טבעי בהתנעת החשק המיני.

ארוגולה – נחשבת כמסייעת לעוררות מינית מאז המאה הראשונה. כיום, המחקר מגלה שתכולת המינרלים ונוגדי החמצון הנמצאים בעלים ירוקים וירקות בעלי עלים ירוקים, חיוניים לבריאות המינית, היות והם מסייעים לחסימת מספר מזהמים סביבתיים המשפיעים באופן שלילי על הליבידו.

תאנים – לפירות מצחיקים אלו יש היסטוריה ארוכה של מאיצי פוריות, והן מצוינים לבריאות היות והם עמוסים בסיבים מסיסים ובלתי מסיסים, אשר חשובים לבריאות הלב. בנוסף, מזונות עתירי סיבים מסייעים לתחושת המלאות, ותורמים על קו סקסי של הבטן התחתונה.

פירות הדר – כל אחד מבני משפחת פירות אלו נחשב לעשיר ביותר בחומרים נוגדי חמצון, ויטמין C, וחומצה פולית, החיוניים לבריאות הרבייה של גברים. סלט רומנטי המכיל פירות הדר, כמו תפוזים, אשכוליות או מנדרינה, מתובל בלימון, משפר את המצב רוח ומכין את האווירה הרצויה לקראת הרומנטיקה.

אולי יעניין אותך גם:

כמוסות גברא טבעיות לשיפור יחסי המין